zondag 17 mei 2009

Gedicht


'Verlangen naar de oude jij:'

Het verlangen naar iemand,
die je vertrouwt en gelooft.
Die het vuur nooit dooft,
nooit zal laten gaan.
Altijd voor elkaar bestaan.

Het verlangen zonder jou,
is een ramp,
is een nachtmerrie.
Niemand die het voelt,
iets wat ik bedoel.
Zonder jou is er geen leven.

Het verlangen naar de waarheid.
Ik kijk hoe jij haar verleid.
De waarheid die ontbrak.
Nu weet ik het je bent en wrak.

Het verlangen naar de oude jou,
nooit zal ik jou weer zien.
Jij brak mijn hart,
die jongen zo apart.
Nooit had ik dit van jou verwacht,
waar was de oude jij?

Het verlangen naar vroeger,
zwaaien lachen, waar ben jij nou.
Weggegaan zonder vaarwel te zeggen,
nooit zal ik de oude jou weer zien.
Ik mis je en nu haat ik je.
Het verlangen naar jou was te groot.

Het verlangen naar liefde,
iets wat jij niet bezat.
Liegen en iedereen bedriegen,
ik heb het met me eigen ogen gezien.
Nooit verlangen naar de oude jij.

Door: Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten